Quran Sebagai Panduan

Listen to Quran

Sunday, February 19, 2012

wajahku masih yang kelmarin

terasa sepi seketika selepaskan melafazkan apa yang telah aku lafazkan. Seolah-olah memegunkan waktu dan aku.

Aku yakin dengan apa yang aku lakukan dan aku akan tunaikan apa yang aku lafazkan. Pengisian dan cabaran kini dihadapanku. Adakah aku akan berjaya memilikinya dan aku bahagia bersamanya.

Kini, aku akan melakarkan kanvas hidupku dengan corak keindahan yang memang aku rindukan. menuangkan warna warni yang mencerminkan kehidupan selepas ini.

"saya harap awak akan bahagia dengan saya" bisikku kepadanya sambil pandangan matanya seperti enggan melepaskan mataku.

"kita akan belajar bersama, persekolahan dan kehidupan, perasaan dan kasih sayang"

hari ini aku mencipta sejarah dengan menjarah cinta seorang gadis yang bersedia untuk bersama.

kalian benar bila mengatakan bahawa aku terburu dalam menawan cinta itu

No comments:

Post a Comment