Quran Sebagai Panduan

Listen to Quran

Sunday, February 19, 2012

dungun yang sangat indah

aku diterima belajar  di ITM Sura Hujung Dungun Terengganu setelah aku berjaya dalam keputusan SPMku. tak pernah aku bermimpi bahawa Pantai Timur sudi menerima kehadiran aku, apatah lagi Dungun yang memang asing bagiku.

Berjauhan memang menyukarkan dan jarak yang memisahkan tidak pernah membuat aku lalai dari berterusan rindu padanya. Aku tetap cintakannya. Di sana aku meredupkan pandangan mataku daripada terpesona kepada mana-mana gadis yang sama belajar dengan ku.

Di sana aku belajar menahan rasa berjauhan dan menghuji kesetiaan. Aku masih teguh berpegang kepada janji bahawa aku akan kembali dan setelah berjaya aku akan mula mengukir cita-cita hidup bersama.

kalian pasti bertanya siapa Rose Mohd Sidek di http://www.facebook.com/profile.php?id=1025184977

hmm, rapat ke mari dan aku nyatakan siapa dia

No comments:

Post a Comment