Quran Sebagai Panduan

Listen to Quran

Monday, February 20, 2012

setiap hari selama 7 hari

selama seminggu aku menunggu setiap waktu rehat. Namun tidak semua hari gadis ini menjelmakan diri. Hari esok adiknya atau abangnya pula yang datang. Sewajarnya ia menghadirkan diri setiap hari agar kesihatanku segera kembali seperti sediakala.

Namanya Roslinda . berasal dari kampung Parit Lapis Simis Seri Medan

Daripada pakcik rahman, aku mengetahui bahawa dia masih belum berpunya secara rasminya.

Aku menjadi semakin mesra dengan pakcik rahman, aku jaga keperluan pakcik rahman dengan sesungguhnya. Aku sering berbual dengannya. cuba mendekati kehidupannya dan tentu sekali ku selitkan pertanyaan tentang Roslinda ini.

Dia menjawab tanpa memahami maksudku.

Di saat aku dibenarkan keluar dari wad, aku berjanji untuk datang menziarah pakcik rahman.

Dia menunggu.

No comments:

Post a Comment