Quran Sebagai Panduan

Listen to Quran

Friday, February 17, 2012

07-413666 vs 07-413400

"mengapa suara awak lain?" tanya nya

"maaf, saya keletihan" jawabnya dengan suara parau kerana baru bangkit dari keletihan.

"oh Ok, awak sambunglah apa yang awak buat tadi. maaf saya mengganggu" mohonnya dengan kesal kerana membangkitkan aku dari lena yang dalam

"tak apa, nanti saya call awak semula boleh?" tanyaku

"boleh. bye" jawabnya

Aku sangat letih dan rehatku terganggu. Tapi sebenarnya aku mula menyukai semua panggilan darinya. Jujur aku katakan bahawa aku mulai berharap akan ada seterusnya panggilan darinya.

Bukan untuk esok yang mendatang, bahkan seminit yang berlalu mula aku merasa kehilangan.

Kalian benar bila mula mengatakan sesuatu mula menyelinap dalam jiwa aku,

No comments:

Post a Comment