Quran Sebagai Panduan

Listen to Quran

Monday, February 20, 2012

1992 - 1996

1992 - aku berkenalan dengan seorang gadis yang sangat pemalu. Aku menyapanya dan mungkin kerana terkejut, ia hampir melanggar dinding bank aku. Halina Bajuri namanya. Budak dari Batu Pahat, tapi aku tipu dia mengatakan aku dari Muar. Sampai sekarang tak habis kutuk aku.

1993 - aku dinaikan pangkat sebagai pegawai dan ditukarkan ke Kuantan Pahang. Tahun ini juga aku melangsungkan perkahwinan dengan gadis pilihanku. Aku cintakan dia dan begitu juga dia cintakan aku. Namanya Halina Bajuri.

1994 - Anakku yang pertama lahir. Aku ditukarkan ke Pekan Nenas

1995 - Aku kembali ke Batu Pahat berdekatan dengan keluargaku.



tapi sepanjang kehidupan yang aku lalui; lagu ini dapat menceritakan

No comments:

Post a Comment