Quran Sebagai Panduan

Listen to Quran

Sunday, February 19, 2012

pasir sahaja ke

aku berjanji bahawa bahagia adalah miliknya namun dia terpaksa bersabar denganku.

"kita akan mulakan dengan menjamah pasir dan abang berjanji akan menghidangkan nasi beryani setiap hari" janjiku bagi meyakinkan bahawa aku akan berusaha meskipun terpaksa bersusah payah mencari sebuah penghidupan.

Jadi, memang aku tidak pernah berjanji akan menyediakan mahligai yang beremas permata. Aku tahu setakat mana kemampuanku dan aku tahu hingga ke mana kemampuanku akan aku hadirkan.

Dia sanggup untuk bersama dan berusaha membantu mencari kehidupan

Kami terus memahat kenangan mencipta sejarah dan mengabadikan dalam lipatan sejarah. Kami berusaha menyegarkan suasana cinta dengan segala yang indah demi kami berdua.

hari tak selalunya cerah dan ceria

No comments:

Post a Comment