Quran Sebagai Panduan

Listen to Quran

Sunday, February 19, 2012

menjarah cinta

di hadapanku terbentang satu tanggungjawab untuk memastikan cinta yang baru kami lepa berkekalan. Mungkin juga pada dia. kerana aku amat hijau dalam menilai dan melakon watak seorang pencinta.

hari berganti dan kami semakin intim dan mesra. Berhubungan setiap hari adalah kemestian. Kami bahagia dan kalian akan dapat rasakan melalui wajah kami yang ceria.

cubalah baca bagaimana kami meraut benang-benang asmara dan tekalah bagaimana kami memilih butir-butir kasih mesra. Terpancar di wajah kami bahawa cinta ini adalah untuk bersatu.dan kami pasti bersatu.

Silih berganti hari dan semakin aku mengenalinya.

Satu episode ke satu episode aku mendalami siapa dia

Gambar yang diambil sewaktu di Melaka siap di proses dan dia memberikan satu salinan kepadaku. Di belakanganya terdapat lirik sebuah lagu yang aku tahu siapa penyanyinya.



Daripadanya aku menukilkan bahawa sebelum aku telah ada seseorang yang bertakhta di hatinya. 

Tidak lama pencarianku dan mendapat jawabannya.


No comments:

Post a Comment